Stikkord

, , , , , , , , , , , , , ,

Hei! Er det noen av dere som kanskje er innom Pinterest og høster litt inspirasjon kanskje? Jeg bruker det flittig! Her finner du virkelig litt (om ikke mye) av alt og for oss som er frelst på kreative ting å bruke hendene til, er dette som en myldreplass av en annen dimensjon. Om dere har lyst til å sjekke ut mine «boards», her er meg!

For en stund siden snubla jeg over en kjempekul hals, enkel og grei, og selv om oppskriften er på engelsk, var det virkelig ingen problem med å følge den!

Oppskriften fant jeg her : PurlBee

Til min hals kjøpte jeg 2 nøster av Nepal fra Drops og brukte pinne nr. 6.5 (liten rundpinne, 40cm). Jeg brukte bare i overkant av ett nøste, så om jeg kjøper et nøste til i samme farge, får jeg nok en hals til 🙂

Her er noen flere gratis strikkeoppskrifter jeg har tenkt å prøve meg på utover høsten:

Pat-A-Cake Mittens

Whit’s Knits: Fisherman’s Rib Scarf and Cowl

Høsten har uten tvil gjort seg gjeldende her i Nord og jeg fryder meg over den skarpe luften og de vakre fargene. Jeg og mannen var ute på en liten photoshoot for å fange litt av de vakre høstfargene og her er noen av bildene! 🙂

Håper alle sammen har hatt en flott helg! 🙂

Sandra