Stikkord

, , , , ,

Hei alle sammen!

Jeg har ikke blogget på lenge. Livet har på en måte ikke tillat det, ei heller har jeg følt for det. Livet siden oktober i fjor har vært vanskelig, så ærlig må jeg bare få være. Jeg mistet min bestefar. Og han var en enestående mann. Jeg kalt ham for Grandad, siden han var fra Liverpool. Og han var en Grand Dad, på alle tenkelige måter. Derfor ble det et sånt vanvittig hulrom og et savn jeg aldri før har kjent, da han ble borte. Sikkert forståelig nok. Det føltes bare rart og ikke helt på sin plass å sitte her å skrive om kaker, og hobbyprosjekter og alt mulig annet.

Det går bedre nå. Savnet er jo der, kommer sikkert alltid til å være der, men dagene raser avgårde og livet skjer, det skjer her og nå. Så vi må bare henge i, følge med på det som skjer og ta vare på hverandre. Ikke for å gjøre dette til et helt sørgmodig blogg-innlegg, men jeg og min familie har opplevd flere dødsfall i den siste tiden, og det er som om at man plutselig forstår hvor viktig det er å ta vare på hverandre mens man kan.

Jeg kjenner at lysten er der igjen til å skrive og fortelle om alle hobbyprosjekter og bakeprosjekter, og det gleder jeg meg over.

Jeg håper jeg fortsatt har noen lesere igjen og at dere titter innom her etterhvert også, for det kommer mer!

Å husk – ta vare på hverandre ♥