Stikkord

, , , ,

Idag har jeg testet noen nye oppskrifter. Jeg har store planer for juleblogging og da med oppskrifter som er familievennlige og morsomme. Og slike oppskrifter må testes i forkant. Det nytter ikke å prøve å få sprø svor for første gang når man har invitert hele storfamilien til middag sant? Og siden dere er som min storfamilie online, føler jeg at jeg må teste litt før jeg deler med dere. Og det har jeg gjort idag. Det har vært gøy. Men jeg har ikke prøvd meg på sprø svor da, det skal være sagt.

Jeg kommer ikke til å dele noen oppskrifter idag. Jeg får nesten ikke lov til å være riktig så julete enda. Men dere skal få se noen bilder. Og oppskriftene kommer etterhvert som adventa nærmer seg. Jeg har masse morsomt planlagt som jeg skal dele med dere, og det kommer til å være masse festlige tips til søte julegaver og sjarmerende julepynt som dere kan lage sammen med barna og/eller gode venner🙂

Her er en bitteliten sniktitt på noe av det som kommer.

Det er så enormt mye glede forbundet med den tiden vi går inn i nå. Og jeg må helt ærlig si, at jeg gleder meg til dagene blir som mørkest her oppe i nord. Faktisk, så kjente jeg meg skikkelig irritert på den lave sola som så graverende førte alt støvet inn i tidenes spotlight. Grøss og gru. Forøvrig er støvsugeren vår ødelagt. Kost og støvbrett har erstattet den for øyeblikket. Og la meg si det sånn – det å skulle koste et stuegulv i skinnende, lav høstsol er ikke noe spesielt takknemlig oppgave. Det er rett og slett grusomt. Jeg gav opp ganske kjapt. Og trakk ned persiennene.

Etter denne lille tiraden, fikk jeg lånt meg en støvsuger. Som det etterhvert viste seg manglet støvsugerpose. Det var tydeligvis ikke dagen for støvsuging. Husmorplikter. Pfffhhh.

Uansett – mørket er her allerede. Hver morgen og hver kveld. Jeg koser meg med å dekke frokostbord med telys og når kvelden kommer dekker jeg kveldsmatbord med telys. Det er så koselig at det dirrer lengst inni sjela.

Sees imorgen!

Sandra