Stikkord

, , ,

Jeg kan rett og slett ikke noe for det. Jeg gleder meg STORVEIS til jul. Og jeg må nesten glede meg litt i det skjulte, for her i heimen er det veldig strengt med når man kan starte julegledingen. Jaja. Jeg er nå bare så julete jeg da, at jeg rett og slett smuglytter til julemusikk i oktober, tenker på hvordan juletreet skal se ut i år, hva jeg skal få tilsendt fra USA i den årlige kjempeeska som kommer i postenog hvilke hjemmelagede gaver jeg skal finne på i år.

Men nå har det seg sånn, at jeg har liksom begynt å sette opp en liten ønskeliste til mor. Og den vil jeg dele med dere. Kanskje, men bare kanskje, er det noen som ser dette og jeg får en spesiell pakke i strømpa mi i år….? Men det er bare kanskje. Forresten… jeg har på følelsen at denne lista kommer til vokse betraktelig etterhvert. Alle bildene er linket.

Ah, søøøde juletid! Ønskelista kommer til å bli lang i år kjenner jeg!😉