Hei alle sammen. Jammen fikk jeg meg en liten bloggpause gitt. På nesten en måned. Det er jo skammelig. Men nå er jeg tilbake og klar for å fylle høsten med alt mulig slags innlegg, om både det ene og det andre. I skrivende stund, snør det ute. Nei nei, jeg tuller ikke. Det daler ned. Hvite filler, som sikkert ikke kommer til å bli liggende, men skape et fortreffelig kaos med slaps, regn og altfor mange biler med sommerdekk på. Vel vel, 5 åringen i huset er overlykkelig hvertfall og bedyrer at hun har ventet SÅ lenge på snø. Hm hm..;)

Jeg gleder meg helt ellevilt til jul. Jeg veit. Hårreisende ikke sant. Vi har akkurat bikka oktober og jeg har mer en noe annet lyst til å høre på julemusikk og strikke. Jeg lurer på om det er noe galt med meg? Altså, la meg bare å sagt det først som sist – denne type «tidlig juleglede» holder jeg hjemme. Jeg synses det er litt drøyt når den lokale leketøysforretninga stiller ut årets julekalender fra Barbie og Ninjago i midten av september. Det er bare drøyt og rart, og får meg til å lure på om de ikke kan bare ha julekalendere fremme hele året, slik at de bare blir helt vanlige.. Jeg kjøper heller ikke julemarsipan og julebrus før det er Desember. Eller første søndag i advent har kommet.

Jeg er av den typen som hører på julemusikk i skjul. Avogtil blir jeg avslørt og da er det pinlig. Men det går fort over. La oss glede oss over det vi kan, right?🙂

Uansett. Dette blir en kort bloggpost. Jeg har ingen bilder for hånden heller. Men stay tuned. For det kommer sikkert et senere, med bilder og det helel😉

Sandra