Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Da datteren min fikk sitt eget kamera til 5 årsdagen sin, tenkte jeg med en gang at jeg måtte få tak i ett søtt kamera-armbånd til hennne. Den svarte,tynne saken som fulgte med i eska, rettferdiggjorde ikke en 5 åring fant jeg ut, ei heller så den spesielt stødig ut.

Et kamera-armbånd er jo både stilig og praktisk, uansett alder. Det ser bra ut, ferdig med det. Noe annerledes og iøyenfallende, og det kan vi jo godt like! Ikke bare ser det bra ut, men det hjelper deg å holde godt på kamera og kan kanskje avverge et kamera i full fart mot asfalten eller gulvet. Det sistnevnte kanskje ekstra viktig,når man snakker om barn og kamerahåndtering!

Jeg viste at jeg hadde sett mange av disse på Etsy, så jeg tok turen til «favorittlista» mi der og fant studioALX merket av der. Jeg sendte ganske enkelt en mail og spurte om det var mulig å få dette laget i barnestørrelse. Jeg fikk kjapt svar på at det var null problem, så jeg bestilte straks etterpå. Jeg tok med både en «Camera Wristlet» og en «Lanyard«, som vi kunne henge den lille kameraveska på.

Etter omtrent en uke, hadde vi varene i postkassa. Imponerende kjapt, faktisk.

Vil DU vinne en Camera Wristlet fra studioALX?

studioALX har så utrolig generøst tilbydt seg å gi bort en Camera Wristlet til en heldig leser🙂 Du får selv velge farge og hvilken størrelse (om den skal være til voksen eller barn). For å være med i trekningen du gjøre følgende:

Legg igjen en kommentar på dette innlegget. Sørg for at du fyller ut all kontaktinfo som er påkrevd, slik at jeg kan få tak i deg, om du skulle være den heldige vinneren!

For økt sjanse til å vinne, kan du prøve deg på en eller fler av disse:

  1. Blogg om denne giveaway’en. Bloggposten din må inneholde link til dette innlegget. Legg igjen link til din bloggpost i en ny kommentar.
  2. Følg min Facebook side. Si at du har gjort dette, evnt. allerede er følger av min FB side i en ny kommentar.
  3. Meld deg på mitt e-postabonnement. Post en ny kommentar hvor du forteller at du har gjort dette.
  4. Følg meg på Twitter.
  5. Re-tweet denne blogposten. Post link til din Twittermelding i en ny kommentar.
  6. Del dette innlegget på Facebook. Post link og/eller at du har delt på FB i en ny kommentar.

Du kan få totalt 7 sjanser. Alle navn vil bli skrevet opp ettersom kommentarene kommer og bli tildelt et nummer. F. eks. første kommentar «Siwan 1».

Vinneren vil bli valgt ved hjelp av http://www.random.org.

Denne giveaway er åpen til Lørdag 10.september. Vinneren annonseres i en ny blogpost Søndag 11.september.

Lykke til🙂

In English:

When my daughter got her own point and shoot camera for her 5th birthday, I instantly thought that I had to get her a cute camera wristlet. The black, thin thingy that was a part of the camera kit, did not to justice to a 5-year-old, nor did it look secure enough.

A camera wristlet is both cool and practical, no matter your age. It looks good, and that’s that. Something different and eye-catching, and one can like that. Not only does it look good, but it helps keeping a steady grip on your camera and it might prevent you from watching the camera falling to the ground. Last one might be a reality when it comes to children and camera «management»!

I knew I had seen a lot of these around Etsy, so I went to my favorite list over there, and found studioALX marked as a favorite. I quite simply sent her an email and asked if it would be possible to get the wristlet in children’s size. The answer came quickly, and it said «no problem», so I ordered straight after. I put both a «Camera Wristlet» and a «Lanyard«, that we could hang her little camera pouch on.

After approximately a week, the parcel arrived. Impressively fast, as a matter of fact.

Would YOU like to win a Camera Wristlet from studioALX?

studioALX has so very generously offered to give one Camera Wristlet to one lucky reader🙂 You get to choose what color and what size you want it in (adult or children size). To enter the giveaway, you must do this:

Comment on this blog post. Make sure you fill out all the required contactfields, so that I know how to contact you, incase you are the lucky one.

To increase your chances of winning, you can do one or more of these:

  1. Blog about this giveaway. You must link to this giveaway in your blog post. Leave a link to your blog in a new comment.
  2. Follow my Facebook page. Tell me that you have done so, or that you are already following in a new comment.
  3. Subscribe to this blog. Tell me that you have done so in a new comment.
  4. Follow me on Twitter.
  5. Re-tweet this blog post. Post a link to your tweet in a new comment.
  6. Share this blog post on Facebook. Post a link and/or that you have shared it in a new comment.

The grand total of entries is 7. All names will be listed as the comments are posted and all will be given a number. F.ex. «Siwan 1».

Winner will be picked using http://www.random.org.

This giveaway is open until Saturday September 10th. The winner will be announced Sunday September 11th.

Good luck!🙂