Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , ,

Så har det seg sånn. At jeg har et vektproblem. Nå skal ikke jeg skrive en hel masse greier om det, for det er liksom min ting, men ja, jeg jobber med saken. Og ja, jeg sliter litt. Fordi jeg er en sånn typisk «godmat-munn» viser det seg ofte vanskelig å la være å trykke i seg god mat. Og spesielt snacks er liksom mitt svake punkt. darn you snacks.

Uansett, så fant jeg på noe idag. Det er sikkert mange som har funnet på akkurat det samme før meg. Så jeg er ikke ute etter å være unik eller noe. Bare vil dele, for de som ønsker seg et sunt snacksalternativ. Jeg har det for meg at sunne ting er kjedelig. Det er nesten så jeg er litt fordomsfull, mot sunn mat. For de er liksom dømt til å være kjedelige. Og relativt smaksløse. Og et ork å spise. Men jeg må slutte med sånn tankegang. For det finnes jo masse deilig, som er sunt, og med masse smak. I allefall, du tar dette:

Yogurt Naturel

Bær og frukt etter ønske

Noen nøtter, hakket

=

God snacks!

Here’s the story. I have a weight problem. I wont write a lot about it, because that’s my thing, but yes, I do work on it. And yes, I do have a hard time working on it. Because I am a typical «goodfood-mouth» it often shows hard to NOT eat good food. And especially snacks, my weak spot. darn you snacks.

Anywho, I came up with something today. I am sure a lot of people thought of this before me, so I’m not trying to be unique or anything. Just wanted to share, for those who might want a healthy snack alternative. I have kinda got my mind stuck on that healthy things to eat are boring. I am even a little prejudiced, against healthy foods. Because they are like destined to be boring. And relatively tasteless. And a struggle to eat. But I need to stop thinking like that. Because there are lots and lots of lovely, healthy foods, with lots of flavour. Okay, so you take this:

Yogurt naturel

Berries and fruits as desired

Some nuts, chopped

=

Good snack!