Stikkord

, , , , , , , ,

Jeg veit ikke hva det er som får meg til å boble over av lykke når jeg ser ballonger i alle verdens farger – men det gjør jeg altså. Bobler av lykke. Store, små, sterke farger, duse farger, det er rett og slett nydelig. Jeg har funnet ut at jeg må skaffe meg helium. Sånn at jeg kan få ballonger som svever lykkelig. Og jeg har tenkt å leite frem kunstfotografen i meg når jeg har skaffet meg det. Så det kan hende jeg må på «modelljakt». Men det skal jeg nok få til. Uansett. Her er litt inspirasjon. Med ballonger.

I don’t know what it is that gets me to feel so extremely happy  when I see balloons in all the colors of the world – but that I do. Feel extremely happy. Big, small, bright colors, dusty colors, it is just gorgeous. I need to get hold of some helium. So that I can get happy ,soaring balloons. And I am gonna dig out the art photographer in me when I get that. So I might need to go on a model chase. But I am gonna make that happen. Anyways. Here’s some inspiration. With balloons.

Alle bilder er linket / All images are linked.

Helt til slutt, en fantastisk kul video og en kjempefin sang.. den inneholder blandt annet… ja, du gjetta det. Ballonger.

To end this post, a really cool video and a really great song…it contains, amongst other things.. yep, you guessed it. Balloons.

Ha en fin dag! Have a great day!

Sandra