Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Så, iphone viser seg å være mye moro. Dere som har eid en lenge, viste nok dette. Jeg for min del, har ikke eid en før nå, og jeg kan ikke si meg annet en meget fornøyd. Nå kan jeg irritere meg grønn over angry birds, bli så irritert at jeg sletter hele spillet, for så å angre meg og laste det ned igjen. Jeg hører på radio på min iphone. Og tar bilder, som det faktisk blir bilder av, ikke bare små prikker med farge som de min gamle telefon produserte.

Jeg har også lagt min elsk på en app som heter Instagram. Det er fantastisk moro. Og fancy. Og retro, på en måte. Jeg bruker den flittig.

Jeg bruker også en «fotobok-produsent» som heter Blurb. Anbefales på det sterkeste. Det kule med Blurb er, at de nå har laget noe som kalles «Instagram books«. Du knytter din Instagram konto opp mot Blurb og den lager en bok for deg, med dine Instagram bilder. Smart,huh?🙂

Jeg fant ut at jeg ville lage en sånn en. Med minner fra Juli 2011. Men jeg fikk jo ikke iphonen min før slutten av Juli. Hva gjør man? Jo, man laster de bilder man vil ha i boka si, inn i iphonen sin. Så åpner man dem i Instagram og legger på det filter man måtte ønske. Voila. Du har bilder fra hele Juli. Eller Juni. Eller fra det du måtte ønske.

So, iPhone is showing to be quite the amount of fun. You that have owned one for some time, already knew this. Speaking for me, who haven’t owned one before now, can’t say anything but that I am happy with it. Very happy. Now I can to pull my hair in frustration over angry birds, get SO annoyed that I delete the app, just to regret it and install it again. I listen to radio on my iPhone. And take photos, that actually becomes photos, not pixellated dots of color like my old phone produced.

I have fallen in love with an app called Instagram. It is incredibly fun. And fancy. And retro, kind off. I use it a lot.

I use a photo book service called Blurb. I highly recommend it. What is cool about Blurb, is that they now offers something called Instagram books. You connect your instagram account to Blurb and it loads a book for you, with your instagram photos. Clever, huh?🙂

I figured I wanted to make me one of those. With memories from July 2011. But I didn’t get my iPhone until late July. What to do? Well, you load the photos you want to use in your book, into your iphone. Then open them in Instagram, and add the filter you want. Voila. You’ve got photos from July. Or June. Or from whatever you want.

Lag din Instagrambok idag🙂 Har du lyst på en sniktitt på min bok? Legg igjen mailadresse i en kommentar, så skal jeg sende deg en invitasjon!

Make your Instagrambook today🙂 Want a sneak peek on my book? Add your mail address in a comment, and I’ll send you an invite!