Stikkord

, , , ,

Lisa og jeg har vært venner lenge. Helt siden vi var i de helt tidlige tenårene. Vi er ganske like, Lisa og jeg. Kanskje ikke nødvendigvis i utseende, men i væremåte. Vi ler begge to høyt og passe ukontrollert når vi syns noe er gøy. Vi er begge to ufattelig ubestemte. Det er ingen usannsynlighet at vi kan bruke 10 minutt på å velge hvilken tyggis vi skal kjøpe. Vi er begge distrè. Jeg husker spesielt en episode fra ungdomsskolen. Jeg har brukt briller siden jeg var 3 år gammel og de har vel mer eller mindre blitt en del av fjeset mitt. Men da jeg i en time på skolen tok brillene av for å pusse de, og satte de på nesen min igjen, så Lisa dette og spurte: «Sandra, bruker DU briller!?»…:D

Lisa bor i Køvenhavn. Derfor sees vi alt for sjeldent. Men nå er hun hjemme på sommerferie og forrige mandag fikk vi ENDELIG tilbragt en hel ettermiddag og kveld sammen. Vi spiste god grillmat, pratet om gamle dager, lo så vi grein, tok masse bilder og dro på roadtrip – Senja på tvers.

Lisa er udiskutabelt vakker. Krøllete hår, som jeg i ungdomstida misunnet henne mer enn hun vet. Vakre øyne. Søte fregner. Men det som gjør Lisa så unik, er at hun har et ekstremt vinnende vesen. Du kan ikke være rundt Lisa, uten å føle deg vel og glad. Så er det sagt.

Tusen takk Lisa – for at du så sporty stillte opp på bilder! Og takk for en helt fortreffelig ettermiddag sammen!

Sandra