Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Det begynner å bli en stund siden jeg planla å lage denne bloggposten her, jeg tok bildene på selveste 17.mai, så nå er det vel på tide?😉

Etter å ha gjort alt man «skal gjøre» på en nasjonaldag, hadde jeg og en av mine bestevenner avtalt en fotoshoot senere på kvelden. Fotoshooten viste seg å være den morsomste jeg har hatt så langt i min relativt korte «proffesjonelle» fotokarriere!

Jeg og Alexander ble født og oppvokst i samme bygd (vi flytta begge tilbake etter noen år borte fra denne vakre lille plassen!). Vi vokste opp sammen, og var bestevenner fra den spede begynnelse.

Alexander er en utdannet skuespiller, og det var ikke så vanskelig å oppdage at denne gutten ble født for å stå på en scene. Det å få fotografere en SÅ talentfull skuespiller er som en velsignelse å regne, å se min barndomsvenn hoppe fra den ene karakteren til den andre, var bare SÅ morsomt og det å få lov til å knipse bilder underveis – above and beyond. Det er ikke mange som er så heldige å få ha en slik modell som stiller opp – så tusen takk Mr.Rindestu – du er en sann fornøyelse å jobbe med!

Bilen som vi brukte som location her, har stått på tunet utfor Alexander i årevis. Da vi var barn, «kjørte» vi ofte på «ferie» i denne bilen,dere vil ikke tro de fjerne himmelstrøk vi har besøkt! Det bragte tilbake mange,flotte barndomsminner, det er hvertfall sikkert!

Hold dere fast – for her er det mange bilder😉

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Sandra Edwards

Og helt til slutt, et bilde i farge:

Alexander er en stor del av Rimfrost Teaterensemble.

«Mustaches on a stick» er kjøpt fra Little Retreats.

Action brukt til å redigere bildene er «spiffy» fra «Matchstick Collection» av M4H Photography.

Jeg må også få si, at i løpet av ca. 1 time, hadde jeg tatt 690 forskjellige bilder. Kan kalles produktivt? Jeg tror nok det.

Jeg veit at dette er et vanskelig spørsmål, men var det ett av bildene du likte ekstra godt? Jeg elsker det siste bildet! Min klare favoritt…eller?😉

Sandra