Stikkord

, , , , , , ,

Å du slette tid (veldig voksent uttrykk,ikke sant?) så mye fint det finnes i denne verden. Så mange flinke mennesker det er der ute. Så mye fint som de lager. Så mange pene ting. Jeg skal skape et pent hjem med tiden. Ikke det at mitt/vårt hjem ikke er pent nå, men det er muligens litt nakent og i startgropa. Men hvet dere hva? Jeg liker det. Jeg liker at vi kan kjøpe/lage/pusse opp ting etterhvert som tiden går og vi har mulighet til det, og litt etter litt skape vårt/mitt drømmehjem. Jeg er ikke akkurat tom for idèer. Jeg har mange.

Så. En ønskeliste. Ikke bare med «huslige» ting, men også bare ting. Pynt og sånn. Øredobber. Ting som glitrer. Alt sånt.

Ønskeliste. Etsy. [Sett inn drømmende blikk og lurt smil her]  Wish list. Etsy. [Insert dreamy eyes and cheeky smile here]

Alle bilder er linket. All images are linked.

Skilt, som peker mot stranda. Selv om strandsesongen er kort her i nord, trenger jeg nok et sånt ett…veldig.masse. Sign, that points to the beach. And even though the beach season is short in the north, I do need one of these…very.much.

Skyer i tre. Som du kan stable. Eller barnet ditt kan stable. Søtt. Blått. Skies made out of wood. That you can stack. Or your child can stack. Cute. Blue.

Søt ,alveaktig lue. I deilige høstfarger. Så flott! Cute, gnomelike hat. In delicious fall colors. So great!

Øredobber. I børsta sølv. Som ei lita sky. Blir det bedre? Nei. Earstuds. In brushed silver. Formed like a little cloud. Does it get any better? No.

jkldesign er en stor favoritt. Jeg kunne nok vist fram hele shoppen hennes, om jeg ikke hadde klart å holde meg i skinnet og kun vise ett bilde. En klar favoritt. Men hun har mange mange fler. Og en blog også. jkldesign is a huge favorite of mine. I could have shown off her entire shop, if I did manage to control myself and show just one of her paintings. But she’s got loads more. And a blog too.

siiso visual art. Det trengs ikke flere ord. Se. siiso visual art. Needs no more words. Look.

Inspirasjon til neste fotoshoot, eller til å ha på veggen. Begge funker bra, for det er så vakkert. Inspiration for your next photo shoot, or hang on your wall. Both works well, because it’s so pretty.

En sånn her by skulle jeg gjerne vært i. Den er søt og pen og fargerik. I would like to be in a city like this. It’s cute and pretty and colorful.

Jeg sier JA. I say YES.

Håper du fant litt inspirasjon, eller kanskje noen nye ting å putte på ønskelista?🙂 Hope you found some inspiration, or maybe something new to add to your wish list?🙂