Stikkord

, , , , , , ,

Jeg er glad i inspirasjon. Det gir meg mye. Siden jeg er over gjennomsnittet kreativ, er det ofte sånn at jeg leter etter inspirasjon. Så på min søken etter inspirasjon til hjemmet og ute-rommet, kom jeg over disse her, som jeg gjerne vil få dele med dere🙂

Alle bildene er lånt fra diverse blogger og hjemmesider. Holder du musepekeren over bildet, vil du se hvor det er hentet fra. Om du klikker på bildet, vil du komme til siden hvor jeg fant det.

Kanskje den mest fabelaktige stolen jeg har sett noen gang.

Så drømmende. Tenk å ha et sånt et i hagen da!

Kake? Kake.

Teepee på soverommet til minsten?

Bare nydelig. Du kan lage den selv!

Jeg liker denne idèen. Kjempegodt.

Fantastisk seng. Noe til trehytta?

Melk, såpe og konditorfarge. Sammen med barna. Det er gull.

Lysekrone til hagen? Laget med hønsenetting? JA!

Jeg elsker inspirasjon!🙂