Stikkord

,

Jeg kjenner at jeg begynner å bli forelska i interiør. Kanskje det skjer når begynner å bli videre bevandret i blogg-verden og ser alt det flotte mennesker får til i hjemmene sine? Det er hvertfall sånn at jeg finner meg selv på en daglig jakt etter nye, inspirerende sider å hente inspirasjon fra. Å jeg har fulgt en side som heter Tips & Inspirasjon til Hjemmet på Facebook en stund. De har en flott blogg også. Den gir deg akkurat det den sier den skal. Tips og Inspirasjon. I bøtter og spann. Sånt kan vi like, veldig godt, på en rosa og fortryllende måte

Besøk bloggen til Tips & Inspirasjon til Hjemmet her.

De har en konkurranse gående akkurat nå og med dette blogg-innlegget, entrer jeg konkurransen🙂 Jeg tror kanskje den er over ganske snart, men jeg har hørt nyss om at det kommer en til om ikke så lenge. Så har du blogg, er glad i interiør, anbefaler jeg deg å like siden deres på Facebook. Det kan jo åpne uante muligheter😉