Stikkord

, , , ,

Tittelen trenger vel egentlig ingen videre forklaring. Denne lille personen, mitt gullhjerte, mitt alt ♥

Vi dro på bytur idag, gullhjertet og jeg. Vi hadde det koselig. Spiste is, shoppa litt, trasket rundt i det gode været og ventet på at mannen skulle bli ferdig på jobb. Jeg fikk tatt maaaange bilder, her er et lite knippe.

Hvilket bilde liker du best? Jeg liker det aller siste best. Det er så drømmende.

Hårband kjøpt fra Chic Pretties.

Sommerklem fra Sandra.

In English:

My Goldenheart.
I don't really need to explain the title of this post, do I?
This little person, my Goldenheart, my everything ♥
We took a trip to the city today. Had ice cream, did some shopping,
walked around in the lovely weather, waiting for Mr.Man to be finished
at work. Great day.
I took A LOT of photos, here's a few.
What photo do you like the most? I like the last one. So dreamy.
Headband bought from Chic Pretties.