Det har seg sånn at jeg har et meget gledelig samarbeid med Rimfrost Teaterensemble. De er en fabelaktig gjeng. Jeg er muligens inhabil, for når jeg ser hva disse kreative menneskene får til å gjøre, får jeg en type kjærlighet i meg som kan minne om den som foreldre har til sine barn. Jeg kjenner meg stolt, får litt lyst til å gråte og får en unektelig trang til å skryte av hele hurven til alle jeg kjenner. Jeg må faktisk holde meg litt i skinnet, for jeg er faktisk ikke forelder, ei heller med i Rimfrost Teaterensemble.. selv om jeg noen ganger later som.

Skal vi? er en gripende, noen ganger morsom, fengende, mørk, noen ganger lykkelig, barnslig på en voksen måte og talentfull forstilling. Den rommer så mye, at det nesten er umulig å forklare med ord, det må sees. Hva disse to menneskene gjør med særdeles få rekvisitter og seg selv, er et kunststykke.

Neste forestilling spilles på Havdønn samfunnshus i Ersfjord 12.juli kl. 17.00. Det er litt sånn «be there – or be square». Videre spilleliste finner du her.

Onsdag 6.juli spilte de sin forestilling i Vangsvik. Selv om jeg og min familie hadde vært «test-publikum» bare noen dager før, var det ikke tvil om at vi skulle å se den en gang til. Som stolt publikum-medlem, satt jeg sammen med mange andre for å overvære Skal vi? nok en gang. Jeg ble grepet. Glad. Trist. Tankefull. Stolt.

Noen bilder fra forestillingen kan jeg nok vise, uten å røpe for mye av hva som skjer😉

Tusen takk Alexander og Kristine. For en fabelaktig forestilling. Jeg er ikke videre bevandret i teaterverden og har ikke sett mye teater på mine 28 år, men dere har hvertfall vekket en gnist i meg som jeg tror blir vanskelig å slukke.

Sandra

In English:
Should we? - A summerproduction by Rimfrost you DON'T want to miss!
It just so happens, that I have a very pleasant cooperation with
Rimfrost Theater Ensemble.
They are a fabulous bunch. I'm probably biased, 
because when I see what these creative people do, 
I get a kind of love in me that can remind 
you of the kind parents get towards their children.
I feel proud, a little bit like crying and get an undeniable urge to
brag, A LOT, to everyone I know.
I have to actually restrain myself, 
for I am not a parent, nor in Rimfrost Theatre Ensemble .. 
even though I sometimes pretend I am.

Shall we? is a poignant, sometimes funny, 
catchy, dark, sometimes happy, 
childish in an adult manner and talented play.
It offers so much, that it is almost impossible to explain with words, 
it must be seen. What these people do with very few props and themself, 
is an piece of art.

Thank you Alexander and Kristine. For a fabulous show.
I am not well known in the theater world, and I have
not seen much theater in my 28 years,
but you guys have raised a spark in me that
I think will be hard to tame.