Stikkord

, , ,

Snublet over dette her og kjente meg inspirert av idèen! Noe så smart! Istedet for å bare kaste gamle t-skjorter, eller som jeg oftest gjør, lar de ligge bakerst i kleeskapet, så kan man faktisk lage tøffe ting av de! Jeg kan se mange muligheter her, hals-smykker, armbånd, om du syr deg et putetrekk kan du lage blomster ved å snurre remser av gamle t-skjorter og feste de på.. endeløse muligheter!

Jenta som har gjort dette har kalt det T-Shirt Refashion: Jersey Necklace, kult navn på en kul ting!

Jeg skal absolutt prøve dette en dag, finne noen gamle t-skjorter i friske farger, og lage kule smykker. Jeg ser for meg at om du trer eller syr på noen kule treperler, vil det se litt mere røfft ut, det kan vi like!🙂

Besøk bloggen I Still Love You 🙂

Sandra

In English:

Great way to use old jersey t-shirts!
I stumbled upon this, and I felt really isnpired by the idea!
Instead of throwing them away, or do as I do, leave them at the back
of the closet, you could make yourself a really cool necklace.

 T-Shirt Refashion: Jersey Necklace
Visit The blog: I still love you🙂