Hei alle sammen!

Jeg har hatt denne ideen lenge. En blogg, en helt enkel blogg, der jeg kan få vise frem og fortelle om det jeg driver med. Være det seg familieliv, fotografi, kunst, strikking, baking ,også videre. Siden vi er i en prosess der vi skal eie huset vi bor i etterhvert, vil nok denne bloggen også inneholde en hel del inspirasjon og tips, interiør opptar meg mer og mer merker jeg, nå som jeg må bestemme meg for hvilket kjøkken jeg vil ha, hvilke nattbord som ville tatt seg best ut på soverommet og hvilken farge gjesterommet skal være i.

Kanskje vi kan kalle dette for en sånn «kreativ-livsstil-blogg»? Jeg tror kanskje det ville være et passende begrep.

Jeg håper du vil titte innom når du kan. Jeg kan love at her vil det komme mange inspirerende innlegg om alt mulig!

Sandra

In English:

Welcome to the Silverspoon!

Hi everyone!
I've had this idèa for some time now. A blog, a quite simple blog,
where I can show and tell a little about things I am doing.
Be it family, photography, art, knitting, baking, and so on.
Since we are in a process where we will buy the house we live in after a while,
this blog will contain a lot of inspiration and tips,
interior designs grasps me more and more, now that I have to decide
what kitchen I want to install, what nightside table would look best in our
bedroom and what colour our guestroom should be in.

Maybe we could this a "creative lifestyle" kind of blog? I think it would be suitable.

I hope you will stop by when you can, I can promise you
a lot of inspiring posts about all and nothing😉