Stikkord

, , , ,

Da jeg startet med dette teppet, hadde jeg kanskje ikke tenkt på hvor mye arbeid det er å lage. Det er en ting å skulle hekle 77 ruter, men jeg hadde ikke ofret det faktum at rutene skulle hekles sammen også så mye som en ørliten tanke. Men, det var verdt det. Alt arbeidet altså. Det er utrolig tilfredstillende å ha noe så pent hengende over gyngestolen, som jeg selv har laget. Så det så.

Photobucket

Photobucket

Teppet er heklet i «Delight», et fantastisk fargesprakende garn. Du trenger selvfølgelig ikke å lage teppet i så mange forskjellige farger om du ikke vil, jeg har store planer om å hekle flere, men denne gangen med en spesifikk farge.

Fargekart for Delight finner du her.

Oppskriften fant jeg på Garnstudio sine sider. Det er et vel av gratis-oppskrifter der, noe til enhver anledning!

Besøk Garnstudio her.

Oppskrift på heklet teppe finner du her.

Takk for at du tittet innom!

Sandra

In English:

Crochet blanket in delicious colors!
When I started makig this blanket, I had not taken into
concideration how much work it was really going to be. One thing is to 
crochet 77 squares, but you have to mount them too. But it was worth it,
all the work really made a beautiful blanket. I love to look at this little
artsy blanket, hanging over my rocking chair, that I have made, all by my self.
I have used "Delight" yarn to make this, and it has a lot of colour. Love it.

Find the recipe here, it's FREE🙂
Crochet DROPS blanket in ”Delight” and ”Fabel”.