Bare må få vise dette her. Jeg snublet over dette bildet da jeg var på min daglige blogg-jakt. (Ja, det er mulig å jakte på blogger!)

Dette er vistnok kjøkkenet til en av Martha Stewart’s medarbeidere.Jeg liker spesielt godt at skålene er sortert etter farge. Det trigger nok perfeksjonisten i meg tenker jeg. (perfeksjonisten som ikke har fått sjanse til å blomstre rigktig enda…)

Bildet fant jeg hos Epheriell Designs. En blog verdt å sjekke ut!

Sandra

In English:

Fantastic collection of bowls.
Just got to show you this. I stumbled upon this photo as I was on my
daily blog-hunt. ( Yes, you can hunt blogs!)
This is the kitchen of one of Martha Stewarts staffmembers. I love that the bowls are
arranged after colour. I guess it triggers the perfectionist in me.
(the perfectionist who have not had chance to blossom just yet..)